lördag 24 november 2012

Planering, planering...

Sitter redan o planerar iop nästa vecka... Skulle behöva en bra o detaljerad kalender i min mobil, tips någon? Den får heller inte va för avancerad ;)

Jag ska baka en hel del. Lite nu i veckan, o resten på lör. Jag ska oxå storstäda ORDENTLIGT!! O adventspynta, det mesta åker nog fram nästa helg när jag ändå har allt framme ;) O självklart leka o mysa MASSOR med mina små söta hjärtan <3 <3 O hinna träffa lite mammor o barn ;)
Det är inte ofta jag ser fram emot en ny vecka, hur konstigt det än må låta, men vi älskar alla helgerna när vi får spendera all tid tillsammans <3 o nästa helg får vi förhoppningsvis ha mannen/pappan hemma en extra dag (fre) :)

Det som jag ska baka är:
* Lussebullar
* Pepparkakor
* Pepparkaks cakepops
* Saffransskorpor

Sen har jag kanske nå mer på g ;)

Det mesta förutom cake popsen kan jag baka redan i veckan :)
Så nu håller vi tummarna för friska barn!! O mamma... O pappa... ;)

2 kommentarer: