fredag 30 november 2012

Baka, städa, pynta...

Varvar dessa tre hela tiden. Vet egentligen inte vad som är effektivast... Fick jag välja skulle jag först städa, pynta o sist baka! Men nu är det "bara" dammsuga, skura golv o städa badrummet kvar... O ja, upp med resten av pyntet ;) Bakande är klart!! :D YES!! haha! Måste erkänna att Patrik är bättre på o göra Cake Pops än mig :P Jag gör allt fram till choklad doppningen, då får ha ta över, mitt tålamod är alldeles för kort för det!! :S Han gjorde en "egen" variant med kladdkake cake pops, vit choklad på o ringlade över mörk. Snyggt tycker ja!
Jag har fått upp lite mer pynt o så har jag bakat saffransskorpor oxå, o nu målat naglarna! I snyggt juligt rött såklart! ;)

Bilder på lite från baket o pyntet kommer i nästa inlägg! O resten får ni se på sön när det är dax att bjuda på allt gotti!! :)

Nu ska jag slappa i soffan till Ett päron till farsa firar jul! :P för hundrafemtioelfte gången! Haha! O ta mig en smörgårs, huuungrig!! Komemr säkert somna i soffan.. Så trött så jag orkar knappt hålla upp ögonen :S

Nu ska jag fixa nästa inlägg med bilderna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar