onsdag 28 november 2012

Full fart denna em o kväll! :)

2.5 timme va ja på gränby. Köpte tomte dräkt till Tim, tomte nissa klänning till Ida, super söta! Samt jätte fina kläder att ha på julafton! Riktigt nöjd! :) Har redan börjat tagit slut på sånt :S köpte lite annat smått o gott, blommor, julblommor :)

När jag kom hem där runt 19.30 gjorde jag klart banankola pajen o tog me en julblomma o knata över till mamma o pappas nya lya, så underbart att bar kunna gå dit på ngr min! :D lghtn va jätte fin tycker ja, o d hade redan hunnit få iordning mycket! Märktes att de redan trivdes, o ja trivdes oxå. Kommer bli kanon!! O sååå härligt att ha dom o systeryster så nära <3

Lyssnar nu till hostandes barn o undrar om jag kommer få NÅN sömn i natt.. :(



3 kommentarer:

  1. Åå har alltid varit nyfiken på den pajen! Smakar den mycket banan?

    Skönt att ha dom nära :) hoppas lilla Ida blir bättre snart ♡

    SvaraRadera
  2. Den är super god!! :D man skivar ju banan o lägger emellan kola såsen o grädden, står ca 2 bananer. Men jag tycker 1 räcker gott o väl! ;) smakar ju lite banan men inte så farligt tycker ja! Går säkert o byta mot nåt annat oxå ;)

    Tack, Ida är på bättringsvägen men nu börjar Tim bli sämre... :( <3

    SvaraRadera
  3. Ja jag läste det, stackars små barn :( Isabelle är snorig och på G med feber då den nu står på 37.9. Förmodligen därför hon var vaken halva natten tror jag.

    Ska prova baka den pajen nån gång. Har varit grymt nyfiken på den :)

    SvaraRadera