tisdag 6 november 2012

Ger mig själv en eloge, men fan vad tufft det är!!

Mannen kommer hem med GLASS från affären!! O inte lite heller!! 2 liters big pack glass!! Suck....
Så vad finns hemma: glass, grädde, maränger, chokladsås o banan!! = bananasplit!! Sååå gott!!
Efter mycket om o men, o - jag har ju faktiskt ont i halsen o hela kroppen o det är såååå synd om mig, går jag ut i köket, tar fram en tallrik (här ska ätas glass!!) börjar skära upp banan, sen kiwi o till sist apelsin... What!!! Bananasplit me kiwi o apelsin?? Yack!! Toppar dessa frukter med keso!
Ja, som ni kanske förstår vart det ingen glass, ingen bananasplit! Vart den nyttiga varianten i stället ;)
Fruktsallad o keso! Gott det me ;)
Meeen som om inte detta va nog, ja va fortfarande sjuuuukt sugen på bananasplit, vad gör mannen i ordning till sig?! Jo, ni kan ju gissa... Jag vart INTE glad, tro mig, det fick han höra!!
Gjorde iaf ordning te till detta. O det va riktigt gott!! O hur bra känns det inte efter liksom?! ;) Men måste ju va ärlig o säga att glassen lockar fortfarande...

Skulle ta bild på mannens bananasplit, men fick inte göra det :/ tror nån skämdes lite :P

Mitt gotti vart det bild på iaf ;)
Nu vankas sängen för mig = tidig kväll! Jisses... Men är det tuffa tider så är det..

Måste oxå be om ursäkt för mitt gnällande. Men tror ni som själva har barn förstår mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar