fredag 11 mars 2016

Vem försöker jag lura....

FAN!!! Jobbade drygt 4 timmar o ändå fick jag så sjukt ont!!! Så jävla drygt! Inte ens det klarade kroppen :(( Jag kan inte ha det som så att jag blir helt sängliggandes efter jobbet för att jag har så sjukt ont!! Det gick bra på jobbet men redan på fm började jag känna av ryggen. Efter lunch vart jag sååå trött!! Slutade kvart över ett o åkte o hämtade hem gulltrollen <3 Det va helt underbart ute o barnen ville va ute när vi kom hem...

Räckte me två tjocktröjor, överdragisar o nåt på huvudet!


Ida cyklade lite oxå....


Mitt stora hjärta! <3


Ida fick solen i ögonen! 


Njuter av solen o värmen...


Mammas keps på huvudet, tänk att ens barn kan ha den ;) Iof är det ju en barnkeps :P


Mitt "lilla" hjärta!! <3




Klarblå himmel o 11 grader på uteplatsen. Klart man måste fira fredagen me glass ;) För barnen iaf!

Som jag längtar till våren, sommaren o värmen. Att kunna va ute så mkt! 
Jag kände mig som sagt inte så pigg men bet ihop ett tag till... Har flera revben som sitter snett oxå så varje andetag värker o minsta lilla rörelse :(
När vi kom in efter två timmar ute va jag så slut så jag insåg att jag inte skulle orka laga middag. Tack o lov för matlådor! Barnen åt ris o tacogratäng :) Så fort mannen kom hem vid halv sex kraschade jag i sängen... Kom inte upp förren halv åtta. Hade ju inte ätit nån middag så va hungrig men orkade verkligen inte fixa nåt så tog ett glas juice o två små rostisar...
När mannen hade lagt barnen drog han iväg för o basta me min pappa! Får se när han dyker upp. Sj ligger jag i soffan o kollar på MTV, Snookie o JWoow, de är så knäppa men så roliga!!

Jag vet, men ack så svårt o acceptera....

I morrn är det inge spec inplanerat än så länge. Rätt skönt o ta dagen som den kommer. Hört att det ska bli vår varmt hela helgen så lär ju va ute en hel del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar