tisdag 15 mars 2016

Nagellack

Jag skrev ju förut om nagellacket China glaze o ville beställa flera men det vart ju så många! Beställde iaf hälften förra veckan o fick hem dom i slutet på förra veckan....

Så jäkla snygga!!!

Kruxet nu är att me naglarna jag har nu ska man helst inte måla på :/ Lite trist! Men kommer väl inte ha dessa för evigt ;) Ska på återbesök om 4 veckor o då kunde vi måla i nån färg me gel lack om jag ville... Så ska fundera på det! ;) men så kommer jag med säkerhet korta ner dom liiiite iaf! Allt tar ju mkt längre tid med dessa! :P Börjar iof vänja mig med dom o det känns skönt! ;)

Annars ligger jag kvar här i soffan me hemskaste huvudvärken :( Tagit Naproxen OCH alvedon nu så hoppas det ska kännas liiiite bättre... Är rätt säker på att det är mina satans revben som ställer till det... Har flera som låst sig o det ordentligt!! Känner av det hela tiden o har så gjort i en vecka nu... Kanske inte så konstigt då iof att min spännings migrän utlösts....
Mamma hörde av sig o är såå snäll så hon skulle hämta barnen åt mig <3 jag ska ligga här o fortsätta vila så jag orkar gå med dom till gympan om två timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar