torsdag 24 mars 2016

Phju!!

Vilken dag!! Helt fantastisk!! Men ack så slut jag är! Haha! Så här fina barn hade jag me mig ner på stan....

En påskgubbe o en påskgumma <3

Fick så fina kort på alla barnen men vill inte lägga ut dom innan jag kollat me Martina om det är ok!
Tog en stund för oss o ta oss ner, en buss jä*** körde bara förbi oss!!!!
Patrik va redan vid slottet när vi kom dit. Sen vart det påskäggs orientering. Tim va trött redan innan vi kom ner dit, stackarn, men han kämpade på hela rundan runt slottet. Ida hade mkt energi o ville helst springa ;) Väl i mål fick de sitt påskägg o korv o dricka :) Barnen åt o sen gick vi runt lite... Kl va närmare fyra när vi tog bussen hem. Patrik, som cyklade, va redan hemma när vi kom hem ;) Han åkte då o hämtade hem mat till mig o honom o barnen smaskade godis. Är det påsk så är det ;) Annars, i vanliga fall, äter de vääääldigt lite gotti! Efter vi hade ätit drog mannen iväg för o träffa Stefan, får se när han dyker upp ;) Jag o barnen cyklade till mamma o pappa (Ida på sin cykel o Tim bakom mig då han inte orkade cykla..) Ida lämnade påsk kort till mormor o morfar (även ett till Amanda o Adrian, fast dom va inte där) o Ida o Tim fick varsitt litet påskägg me godis ;) Så de åt lite till, sen sparade vi det! Va där en stund innan vi cyklade hem. Väl hemma duschade jag av barnen o sen fick de yoghurt o färska jordgubbar :) Gott med nåt annat än bara godis ;) Sen va det bums i säng. Strax innan kl åtta sov de båda. Jag röjde undan i hallen o köket, där det alltid tycks samlas grejor! Tog mig sedan en varm o skön dusch innan jag slog mig ner i soffan o slog på en film. O nu sitter jag här, trött o med en värkande kropp!! Men ack så lycklig! Vilken underbar dag!! <3

Triss i kompisar (o syskon dårå ;) ) längst bak i bussen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar