onsdag 23 mars 2016

Det är ju så typiskt!!

Vill hämta hem barnen nuuuuu!!!! Längtar såååå efter dom!! Men Ida är i väg o sjunger med sin grupp på Nyby Service hus, för dom gamla där :) O skulle inte va tillbaka på fsk förren kl 15... 
Jag lämnade två förväntansfulla barn kl 9 idag. Polisen va där med en stor buss så barnen skulle få prata med polisen och titta i bilen....

Spännande tyckte dom!! :)

Åkte sedan till Willys o handlade lite, bla fjädrar. Skulle ha påskris men det hade dom ej, inte Ica på heidan heller :/ Så åkte vidare till sjukgymn för träning. Det gick bra! Sen upp till kvantum där dom hade påskris. Yey!!! Köpte även me mig sushi som jag åt när jag kom hem....

Nom nom!

Nu ska jag faktiskt vila lite, kom i säng på tok för sent igår! Sen ska jag fylla barnens påskägg ;) innan jag hämtar dom! När vi kommer hem ska vi påsk pynta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar