fredag 4 mars 2016

Trevlig lunch!

Jag började me o svänga förbi kvantum o köpa lite gott till kvällen. Räkor, ost o kex. Sen till Ikea där jag köpte lite fler plastlådor till förrådet. Vart även tre smålådor till Tims piratborg o skepp (som han kan ha gubbarna o tillbehören i) o två packe servetter ;) 
Träffade sedan min bror o vi käkade lunch där. Så himla kul o sitta i lugn o ro o prata me honom, händer alldeles för sällan! Ev sommarplaner smiddes o även nästa vinters planer! 
Hämtade sedan barnen vid halv två. Fick då ett sms av Martina som undrade om barnen ville ut o leka med Elise. Så när vi kom hem åt de mellis o sen gick oda ut till Elise. Tim ville va inne men ångrade sig efter en liten stund o gick ut han me :) De kom in efter drygt en timme o då kom Jonna hem o frågade om barnen ville leka me henne så då kilade de upp dit. O jag är än en gång själv.... Får se hur lång tid det tar innan en el båda av dom kommer ner ;) Inte alltid så lätt o leka alla tre....
Jag ska förbereda middagen tror ja!
Måste visa de nya sängkläderna...

Kanske inte det bästa ljuset men de är jätte fina, o sköna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar