fredag 4 mars 2016

Veckans första...

Jag har inte druckit kaffe sen förra fredagen. När jag är förkyld, har ont i halsen el så är jag inte ett dugg sugen! O så smakat det inte gott då heller. Men i morse drack jag en kopp. O det va gott! ;) jag känner mig piggare från förkylningen, halsen är liiiite bättre. Fattar inte vad det är med den!! Efter jag hade lämnat barnen, när jag kom hem, la jag mig på soffan en liiiiten stund. Sen ringde min bror o vi pratade drygt en halvtimme. Sen skulle han göra sig klar o åka o då gjorde jag detsamma. Tog mig en dusch för o piggna till lite. Sminkade mig för första gången på eeeevigheter!!!

Ser ju lite piggare ut iaf ;)

Nu ska jag ta o åka till Ikea. Handla det jag ska ha innan jag o min bror ska käka lunch där. Ser jag fram emot! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar