onsdag 16 mars 2016

Sooool!!!

Underbart väder idag!!! Huvudvärken är borta (just nu) lite mör efter att revbenen kommit på plats (va som jag förstod, flera stycken som satt snett o en ordentligt) seg o trött som jag brukar bli efter ett migrän anfall. Försöker plocka o röja lite försiktigt här hemma. Tvätta upp lite som ska säljas på klädbytardagen o så. Efter jag lämnat barnen tog jag mig en stor kopp kaffe när jag kom hem....

Öppnade fönster o altandörren för o vädra ut lite...

Ska ju hämta barnen halv två idag o gå tillsammans me Elise o hennes familj hem till dom på mellis fika! :) Barnen ser sååå fram emot det! :) o jag me såklart!
Patrik är borta till sent så barnen önskade hemmagjord pizza till middag, som vi ska äta framför en film tydligen ;)
O så ska de duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar