söndag 27 mars 2016

Underbar dag i backen!

Vi kom iväg nästan en timme senare än vi tänkt. Men barnen sussade så gött i morse så hade inte mage att väcka dom. Åkte från stan vid halv nio me donken frukost i bilen på vägen upp.
Vi hade så jäkla fint väder heeela dagen. Solen sken o det va riktigt varmt!!


Tänk att vi kunnat få komma iväg tre gånger till kungsberget på knappt 1.5 månad. Underbart!! Vi hade verkligen en sååå bra dag!! Dock fick jag super ont i mitt vänstra öra (det har strulat lite till o från i flera månader nu) på vägen dit. Fick svänga in på Ica o köpa Ipren. Sen gick det bra tilla vi skulle åka hem. Då fick jag ont igen. O nu gör det sjukt ont!! :(( Vi svängde förbi kvantum o handlade några saker innan vi åkte o hämtade våra små hjärtan! Va bara hem o i säng med dom. Hann mysa lite när jag läste kvälls sagan <3 Vi dukade upp ost o kex, vindruvor o Cola o slog på en film. En mys kväll vart det :) Nu känner jag mig så mör så tänker faktiskt gå o lägga mig snart... Tänk, en till ledig dag me mina älsklingar!! <3 O i morrn får vi besök oxå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar