fredag 4 mars 2016

Bästa nagellacket!!

Målade mina naglar igår kväll....

Det är mörkare röd än det ser ut... Har haft måååånga nagellack genom åren men detta är bäst alltså! China glaze... Räcker me ett tunt lager o ändå täcker det helt. O då håller det oxå bättre!!

Va in o skulle beställa hem "några" till från nätet. Summan slutade på närmare 900kr!! :O Så nja, några va det ju inte :P Ska välja ut några o ta typ hälften nu o hälften sen. Bara MÅSTE ha detta nagellack i fler färger alltså!!

Godmorgon på er förresten ;) Här vankas det snart frukost, sen lämning av barnen. Ev åker jag hem o sover en liten stund. Sjukt nog har jag varit vaken heeeela natten verkligen. Inte varit trött heller! Hade ett lyckorus i kroppen så kan ha berott på det! Hihi! Sen ska jag troligtvis träffa min bror o käka lunch me honom *hoppas* så länge sedan vi sågs nu! O så en tripp till Ikea. Kanske blir när jag har hämtat barnen, får se. De tycker ju om o va där de oxå så. O idag ska jag hämta dom vid kvart i två :) Innan mellis. Älskar fredagar!!!!
Hoppas Du får en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar