lördag 26 mars 2016

Sälen 2017!!!

Igår bokade vi stuga i Lindvallen till v.2 2017!! :D Fick den bästa stugan närmast backen. Kommer bli kanon!!! Barnen kommer få gå i skidskola där :) O jag hoppas såååå att fler hakar på!!!

Det är ju så jäkla fint o mysigt här!!

Längtar ju på ett sätt, men först har vi en hel del annat o se fram emot oxå :) En underbar sommar tex!!
I ons kväll va vi iväg o köpte sulor till våra pjäxor. O varsin hjälm!! Vi tyckte det va dax o föregå med gott exempel ;) Säger vi...

Man ser ju aldrig bra ut i hjälm, men denna va super skön, super lätt o snygg ;)


O matchar brillorna ;)

Det va iaf därför vi kom hem sent i ons... I morrn ska vi få inviga dom! Vi lyckades få till en sista dag i kungsberget denna säsong, jag o mannen! :D Vi lämnar barnen hos deras farmor i morrn bitti (hon lyckades bli ledig!) o så hämtar vi dom när vi kommer hem! :) Trodde aldrig vi skulle få till så många dagar där, är ju super kul! Älskar o åka slalom! :D

2 kommentarer:

  1. Du har lite fel...! Skidhjälm är både snyggt, coolt och man kan visst se bra ut med hjälm :) Det är snarare helt ute och töntigt att åka skidor utan hjälm enligt ca. 95% av åkarna eftersom andelen hjälmanvändare i backen är ungefär så hög nuförtiden ;)
    Sen tycker jag detsamma om cykelhjälmar men där går åsikterna oftast isär, för de flesta tycker att det är töntigt MED hjälm när man cyklar...?
    // Emilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Menar såklart att JAG inte tycker att jag passar i hjälm. Så där kan jag inte ha så mkt fel för det är vad JAG tycker (o det kan ingen säga emot) Men med tanke på att jag red från 5 års ålder till 20 så är jag van o ha hjälm ;) Tycker det va betydligt fler än 95% som använder hjälm i backen, snarare 99%, vilket ju är toppen! Jag tycker det är lika självklart med hjälm när man cyklar, o varför skulle det va töntigare? Ne, jag bryr mig inte om if nån tycker det är töntigt el ej. Hjälm SKA man ha när man åker skidor, cyklar mm. Försök att inte tänka så mkt på vad andra tycker om saker o ting ;) Vill du ha hjälm så ha det!

      Radera