torsdag 10 mars 2016

Jag försöker...

Kämpar för o rycka upp mig. Inte låta detta slå ner mig helt. Just nu kan jag ändå inte göra nåt! Pratat ett par gånger me mannen under dagen... Hade det inte varit för honom hade jag inte vetat vad jag skulle göra!! Han är så peppande, uppmuntrande o positiv. Jag försöker verkligen ta till mig av det han säger. Han är verkligen världens bästa! Vad vore jag utan honom....
Även mamma ett stoooort stöd! Hon om nån vet hur jag mår o känner! Är glad att ha de finaste runtomkring mig! <3

Jag tog mig iväg o tränade. Det gick bra men har ett, el fler revben som åkt snett på vänster sida så har jäkligt ont just nu :( Hämtade sedan barnen o vi åkte hem. Mannen skulle träffa Stefan efter jobbet så han har inte kommit hem än. Jag o barnen hade en mysig kväll. Fixade Idas naglar, tog bort det gamla nagellacket o målade nytt :)!Mitt illamående kom i em igen så kunde inte äta nå middag. Åt liiiite för o hålla barnen sällis, några tuggor. Så nu har jag precis ätit lite fruktsallad...

Med lite keso....

Fastnade framför MTV men ska förbereda till i morrn o sen försöka sova. Jag ska JOBBA i morrn. Min heltidssjukskrivning är ju slut nu. Ska jobba 25% av mina 75%. Ca en dag i veckan plus P-möten, i en månad. Det är ju det f-kassan tjafsar om nu... Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar