tisdag 8 mars 2016

En ny familjemedlem!

Idag när jag hämtade Ida va det hennes tur o få ta me Kvack hem en vecka! :)

Det vart lite soff mys innan gympan...


O så fick han följa me till gympan ;)

Den här dagen då? Den har verkligen gått i ett! Lämnade barnen vid halv nio o åkte o tränade. Gick faktiskt över förväntan! Sen vidare till ackis för o ta prover (o nu är de äntligen bra! Så nu räcker det o komma tillbaka om två veckor, skönt!) idag gick det sådär o ta blodprov. Det sved o gjorde så jävla ont så tårarna kom. Men inge blod kom! Så hon fick ta ut nålen o gick o hämtade en annan som fick ta. Tror hon oxå hade klarat det men hon tyckte inte jag skulle behöva ha henne som tog igen. Alltså de är verkligen så gulliga o snälla på reumatologen. Så det kom en annan o tog o då gick det bättre. Men gjorde ont efter :( De sa att eftersom det är tredje veckan jag tar på samma ställe så kan det bli lite så. Jag har inte de lättaste armarna o ta i (höger går typ aldrig) så de tar oftast i samma. Men nu slipper jag som sagt nästa vecka. Sååå skönt!! Efter det åkte jag direkt till Gränby för o äta lunch me Ulrika. Hann äta o prata lite innan jag behövde åka till sjukgymn igen. För o rätta till ett revben. Sen hämta barnen o hem o förbereda middagen innan vi gick iväg på barnens gympa! Hem o åt o sen vart jag såååå trött! Inte så konstigt me tanke på denna dag :/ Men i morrn tänker jag faktiskt va hemma. Ligger efter ordentligt me tvätten så blir till o tvätta en del! O försöka vila lite! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar