torsdag 3 mars 2016

Medan barnen badar...

Passar jag på o blogga lite.... 
Precis när jag skrev det ville dom upp ;) Har duschat o badat dom nu. Idag medan de va på förskolan bytte jag deras sängkläder o alla handdukar. Sen har jag vilat. Kände mig hyfsad på fm men nu är jag bra risig igen :(( Skönt att jag duschade dom på en gång för hade inte orkat sen.... Nu har jag lagt mig en stund på soffan. Barnen har pyjamas party. Satte på sig pyjamaserna när de hade badat o me lite musik, nattlampan på o rullgardin nere vart deras rum ett disco rum ;) Tim kom o sa att han av en pedagog som hade kommit till partyt! Hahaha!
Jag tog mig lite mellis medan de badade...

Naturell yoghurt me liten klick sylt i o glutenfri müsli (me bara nyttiga saker) 

Jag (vi kämpar på) inge gotti på snart två veckor. O skärpt kost. Jag har ju inte kunnat träna o det suger. Inga promenader heller... Men en sak i taget är iof bra o nu håller jag tummarna att jag kan börja träna nästa vecka!
Patrik kommer ej hem efter jobbet idag. Så vi får hänga själva jag o barnen ;) De ska få hemmagjorda hamburgare till middag. Vad jag ska äta vet jag ej än... Åt nämligen hemmagjord hamburgare igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar