lördag 26 mars 2016

Påsk afton!

En så mysig påskafton det vart! :)
Barnen hade ett varsitt påskägg me godis under deras sängar när de vaknade :) Mannen fick en bok om fiske ;) Vid kl 11 hämtade ja farmor o vi handlade  me tidning till farfar o så köpte jag lite blommor! Kom upp till sjukhuset o va där drygt 1.5 timme. Så skönt o få träffa honom! Men så trist att han ska behöva ligga där :(  
Åkte hem, lämnade först farmor hos mamma o pappa. När jag kom hem va barnen ute o lekte i det härliga vädret! Vi cyklade sedan till mamma o pappa där det bjöds på sååå god mat o smaskig efterrätt! O barnen fick måla lite ägg! :)











Så fina vi är :P

Barnen va mest ute o lekte! De fick fler påskägg ;) Vid halv sex cyklade vi hem! Barnen pysslade lite mer (de hade påskpysslat när jag va på sjukhuset) mannen drog iväg till verkstan för o fixa däcken på min bil. Barnen bytte om till pyjamas o tog sig lite kvälls mackor o mjölk framför tvn :) Sen va det dax o borsta tänder o sova! Jag sitter i soffan. Är riktigt trött!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar