söndag 6 mars 2016

This day!

Jisses va trött jag va i morse. Segade mest hela fm hela familjen. Gjorde våfflor till lunch o sen åkte vi till Patriks mamma där hans mormor o morfar va. Hans morfar fyllde 70 igår så vi köpte me oss en blomma o grattade honom :) Sen gick jag till min mormors lägenhet där mamma o mina mostrar va o fixade. Va där en stund o sen hämtade Patrik o barnen mig där o vi åkte upp till Gränby. Först in på leklust där vi köpte lite klistermärken o barnen en varsin liten leksak. Sen fick de en varsin korv (vi insåg att vi inte skulle hinna hem o fixa middag utan o stressa ihjäl oss) o så gick vi till skopunkten där Ida fick ett par gympaskor o sandaler o Tim ett par sandaler....

Ida valde såklart dessa :)


O dom här ;)


O Tim valde Batman ;)

Även mannen kom hem me ett par skor! Sen gick vi till KappAhl o köpte varsina överdragsbyxor till barnen. De hade 25% på ett köp så passade på. O gillar deras utekläder! SEN handlade vi!
Va hemma strax efter kl sex. Barnen duschades o åt kvälls macka innan de la sig. Mannen fixade våran middag. Toastskagen o sen kött, pommes cheutue o hemma gjord tzatziki. Till det har vi kollat på en film.

I morrn blir det en tidig morgon. Ska lämna barnen vid kvart i åtta. Ska va på ackis kl halv nio... O ända till kl 12!!! Lär va totalt slut efter det!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar