tisdag 29 mars 2016

It's my Birthday!!!!

Haft en fin fin födelsedag! Började med att jag o Tim sov till strax efter kl 8 :) Mannen gav mig en puss o la ett kuvert på mitt nattduksbord. Ida hade pysslat ihop en fin teckning som hon slagit in. Så när vi åt frukost ställde sig hon o Tim upp o sjöng för mig <3 O så fick jag paketet :) Sötnosar!!
När jag hade lämnat barnen åkte jag o tränade. Sen hem o duschade, åt lunch o sen strax innan två åkte jag o hämtade barnen. När jag hämtade Ida berättade hon för en fröken att jag fyllde år, o då sjöng hon o några barn för mig. O så fick jag en kram! Gulligt!!
När vi kom hem vart det mellis o sen har dagen rullat på. Mannen kom hem lite tidigare så han kunde fixa middag åt oss :) Sååå skönt o slippa :P Även till middagen fick jag höra skönsång ;) 

Min prinsessa <3


Puss kalas på min födelsedag! <3


O min prins <3

Presenten jag fick av mannen är att vi ska till Gimo herrgård om några veckor o sova där :D Ett fin fint rum, bad ute i tunna (va helt undrbart sist!!) o grymt god mat!!! :D Längtar!! Min finaste man! <3 O finaste barn!! <3 Fick teckning av dom båda igår, DET betyder så mycket!!! <3

I morrn får barnen va hemma. Bestämde oss för o ha en mys dag tillsammans!! Man får passa på när man kan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar