torsdag 31 mars 2016

Sängliggandes....

Sov inge vidare i natt. O vid frukosten satte den hemska huvudvärken (spännings migrän in) Lämnade barnen strax efter nio o värken vart bara värre :( Åkte hem o tog Naproxen, sen till Willys o handlade några saker innan jag åkte till träningen. Körde allt jag skulle förutom extra länge på crosstrainern. Fattar bara inte att jag orkade! Det svartnade då o då framför ögonen o jag orkade knappt hålla dom öppna... Åkte sedan hem o duschade o har ätit lunch. Men värken ger inte me sig o jag har liksom fläckar framför ögonen :(( Har nu krupit ner i sängen. Både persienner o rullgardin är nere för o få så mörkt som möjligt. Kl är ställd på larm, om tre timmar ska jag hämta mina älsklingar <3 Hade tänkt hämta dom tidigare men nu går det inte... Bättre jag vilar så jag orkar em...

Slänger in en bild från gårdagen då jag mådde bättre, o ser lite piggare ut ;)

Skulle ha varit hos frissan kl 14 idag. Men mamma, som skulle ha passat barnen, ringde o sa att hon inte mådde bra. Så fick avboka... Hade verkligen sett fram emot det så jäkla mkt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar