onsdag 30 mars 2016

Lovely day!

Hm, detta skulle ha publicerats i förrgår men gjorde visst inte det :/ Men detta gäller alltså mån 28/3 ;)

Vilken dag! Strålande sol!
På fm städade jag o Tim (han hjälpte till lite iaf ;) ) o fixade kalas fint! Medan va Patrik o Ida o handlade. Tim gick ut o bär Patrik o Ida kom hem gick hon oxå ut o Patrik fixade fint på altan. Tog fram utemöblerna o så. Vart jätte fint :)
Sen kom gästerna. Mamma o pappa, farmor, bror me fam o Amanda o Adrian. Fick många fina blommor, presentkort på bio, presentkort på kicks o av Amanda ett kort där det stod att vi ska på afternoon tea på stationen i helgen :D Så glad för allt jag fick, o främst att få träffa alla! <3 Det vart fika o barnen gick ut o lekte o vi andra satt på altan, så jäkla varmt o skönt!! Helt underbart!! :D

En av klänningarna jag köpte i Thailand åkte på :)


Min älskade prins!







När alla hade gått/åkt hem röjde jag undan. Ida pysslade o gjorde Frost kronor (hon fick ett sånt pysselset av min bror m fam i lite sen födelsedagspresent :) ) Patrik gjorde henne sällis! Sen åkte jag till kvantum o handlade en varsin plock sallad till mig o mannen. Barnen fick ris o tacogratäng :) Sen duschade dom, Patrik åkte till Gränby o köpte en ny grill! Vi ville ha den förra året men då tog den slut. Men nu äntligen :D Visar när den är ihop byggd ;) 
När barnen hade lagt sig slog jag o mannen på en film. O här sitter vi nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar