onsdag 16 mars 2016

Lovely afternoon!!!

Vilken härlig em det vart!!! Mötte upp Martina, Joline o Bonnie o så gick vi o hämtade resten av ligan ;) Det va två tjejer som va såååå glada, ja Tim me såklart :) O de va så gulliga när vi gick hem till Martina....

Alla höll varandra i handen <3 Bonnie låg såklart i vagnen o sussade!

Vi fikade (jag höll mig ifrån gotti, yey!!) o barnen lekte för fullt!! O alla tillsammans utan bråk ;) Jag fick gosa bebis, sååå himla mysigt!! Kl går så fort när vi ses o efter drygt tre timmar va kl nästan halv fem o det va dax o gå hem... Ida vart inte så glad... Hon hade ju så kul!!
Skönt de bor så himla nära! :) När vi kom hem hjälptes vi åt o fixa pizza....

Jag fick bara i mig ett par små bitar, va liksom inte så hungrig o jag får lite ont i magen av för mkt pizza deg....

O som jag hade lovat vart det pizza i soffan....

Gott o mysigt! :)

Duschade sedan barnen, på med pyjamas, borstade deras tänder o tig mig oxå en dusch innan vi mös vidare i soffan :) Läste sedan saga o nu sussar de så sött!!
Jag är totalt slut! Kroppen värker o jag är såååå trött!! Ska titta lite på tv o sen sova! Får se när mannen dyker upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar