lördag 5 mars 2016

Nom nom

Strax efter lunch idag kom min kusin Maria o min moster hit för min kusin skulle få en extra säng som vi inte ville ha kvar. Hon jobbar på en choklad affär i Sthlm som gör egna praliner. Sååå goda o fina! Tror ni inte hon hade me sig sånna till oss :P O varsin hjärt klubba till barnen, så himla snällt <3 16 praliner va det :O

Rekommenderar verkligen o köpa ditt godis här!!!

Jag har inte ätit gotti på TVÅ veckor. Men när man får detta kan man ju liksom inte bara göra sig av med det liksom! När dom hade åkt åkte Tim o Patrik iväg på lite ärenden. Ida o jag smaskade lite choklad :P o hade det mysigt!
O nu i kväll har jag oxå gottat i mig några. Men kan inte äta alla, då mår jag illa! Iof görjag det lite redan. Men det gör jag typ hela tiden pga medicinerna :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar