fredag 26 augusti 2016

Vilken värme!!!!

Alltså det är ju bara såååå skönt ute!!!!! :D Sommaren är här ett tag till, yey!!! Mannen är iväg, barnen sover o här sitter jag....

Detta är ju bara föööör mysigt!! :D

Passade på o måla mina långa (ääääntligen) fina naglar här ute....

Får se hur länge det dröjer innan de går av :/ O jag har en tumme, men den fick bara inte va me :P Haha!!

Fredagar känns verkligen såååå långa. Man hinner me mkt. Tom me barnen undrade om det varit på förskolan idag när de skulle lägga sig. Haha! De fick oxå sitt lördagsgodis o film i kväll ;) Är ju inte hemma i morrn så! Jag tränade ju idag på fm. O förutom allt jag kör för rehab träning så körde jag oxå 25 min på bandet. Kändes bara sååå skönt!! Fick lite mer stretch övningar för nacke/bröstrygg då musklerna bråkar så... Men annars känns det riktigt bra med träningen, det går bra på jobbet o jag känner mig allmänt mkt piggare! Men tror det är för att jag har ett riktigt bra upplägg nu! :) Jobbade sedan mellan 9.45-13, hämtade barnen o så åkte vi upp på Gränby. Skönare o göra det då än efter middagen! Vi köpte en (el två) presenter till Isadora :) O sen fikade vi lite mellis fika...

Är det fredag så är det ;) Jag lyckades efter mkt om o men o en fight i hjärnan o ta naturell yoghurt me färska bär ist! Gott det me ;)

Sen handlade vi några saker på kvantum o styrde sedan kosan hem! En blomma fick vi med oss oxå, till sovrummet :) 

Barnen hade som sagt sitt lördags mys idag o jag mös me dom till Nicke Nyfiken 3 :) Mannen drog iväg för o träffa Stefan efter middagen. Förstår honom, skulle gäääärna sitta på nån uteservering me nå gott o dricka i handen just nu ;) Amanda, vad sägs om snart??!!! ;)
Jag har röjt som sjutton här hemma o gjort så fint sååå!!! Skönt inför helgen :)
Nu ska jag strax gå in o mysa ner mig i soffan me tända ljus o en film, blir nog Sex and the city 1 ;) Kör lite bakvänt. Såg ju tvåan förra veckan! 

I morrn väntas massa roligheter!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar