onsdag 24 augusti 2016

Överkokande hjärna!

Alltså det är så mkt jag vill skriva om. Samtidigt har jag inte så mkt skriv lust :/ Orkar liksom inte o det känns som same-same hela tiden...
Men men. Ska försöka ta mig i kragen!

Igår jobbade jag ju till 14.45. Hämtade barnen o sen hem. Em o kvällen rullade på! Jag va till sjukgymn på kvällen (tack o lov att hon kunde klämma in mig!!) Tre låsningar varpå två satt riktigt hårt :/ Därför jag hade så fruktansvärt ont i mån o sov skit dåligt på natten sen... När barnen hade lagt sig pratade jag me mamma i tele i nästan 1 timme! Sen kollade jag o Patrik på några avsnitt av Vampire Diaries. Kom i säng lite sent o somnade inte förren vid tolv tiden... Sen sov Ida så dåligt i natt o då lika så ja... Idag lämnade Patrik barnen. De cyklar dit då o det går så himla bra! Så kul att även Tim vågat sig på o cykla utanför gården nu :) Jag jobbade ju bara till kl 12.30 idag då jag sen hade träning ca 13-14. Körde lite extra länge på löpbandet idag. Kändes så himla bra! Hämtade barnen strax efter kl två. Åkte till Willys o handlade mjölk, yoghurt o kvarg ;) Sen hem o vi åt kvarg, duschade, spelade spel o mös! Fixade middag o sen vart det soff mys tills barnen skulle sova. De somnade rätt snabbt sötnötarna!! <3 Jag satte mig i soffan o här sitter jag ännu....

El rättare sagt, just nu ligger jag ner :P Syns på mig att jag är riktigt trött!!

Blivit lite sena kvällar den senaste tiden. Men senast kl 22 SKA jag ligga i sängen. Hoppas jag! 
I morrn är det åter jobb 9-14.45. Sen måste jag en sväng till rusta o Ikea. Men det kanske får bli när mannen kommit hem! 

Trots värmen ute är det såååå mysigt me tända ljus på kvällen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar