tisdag 30 augusti 2016

Har inte glömt bort bloggen!!

Men har bara inte hunnit el orkat skriva... Jag är fortfarande små krasslig o är helt slut på em/kvällarna. Idag hade jag P-möte efter jobbet o en föreläsning (som va grymt bra!!!!) så va inte hemma förren kl 21. Ska berätta om veckan, de dagar som varit, i morrn kväll. För nu tänker jag sova!!!
Vart geting stucken i handen odag på jobbet, o fick så jäkla ont!!!

Syns inte så jätte bra men är väldigt svullen!

Det gjorde så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!! Jag skakade, det ilade o stacks i heeeela handen, ut i fingrarna o en bit upp i armen i flera timmar. Kunde inte ens använda den :( Trampadepå en geting för måååånga år sedan o vart så svullen som en tennisboll o kunde typ inte gå på foten på två dagar. Så jag är nig lite känslig :/ Ida har ju blivit stucken två ggr bara i år o reagerar inte alls så här!! Det är nu 8 timmar sedan sticket o svullnaden har gått ner lite men jag har så grymt ont fortfarande!!! Det ilar i heeela kroppen!!!! Får se hur mkt sömn det blir...

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar