måndag 15 augusti 2016

Då ska vi testa detta då!!

Slutade ju halv fem idag o hämtade upp Isadora på vägen hem. Vi åkte förbi kvantum o hämtade hem veckans matkasse...

Såg ut o va mkt gott! Allt är, så långt det går, svenskt. O ekologiskt va kanske hälften....

Kollat recepten o det är verkligen bara massa nytt. Ska bli sååå spännande o se vad barnen tycker! :) Vissa saker tror jag blir svårt o få i dom, o mannen ;) Haha! Men de är blivit betydligt bättre på o äta! O det jag gillade va att allt va färskt- kycklingfiléerna, kebaben, grönsakerna mm. Det va torsken som va fryst, men det gör inget! Vi ska testa detta nu ett tag dela för att jag tycker det är sååå tråkigt o svårt o komma på maträtter, o gillar inte o laga mat ens :/ Men kan va kul me nya recept o dessa tar ca 20-40 min o laga. Helt perfa!! O så slipper man den mesta handlingen, bara o hämta ut kassarna. Lövly!! Tror detta kan hjälpa mig o koppla av o slippa stressen o pressen me maten. Jag ger er en utvärdering om några veckor ;) Så här ser veckans mat ut...

Det enda jag inte känner så mkt för är kebab. Har testat det ute när Patrik ätit o inte alls gillat det. Men får testa detta, o det kanske går hem hos barnen! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar