torsdag 18 augusti 2016

En dag kvar...

Sen helg!!! :D
Har inte så mkt o skriva om dagen. Det gick bra på jobbet, Tim har varit pigg o sig sj hela dagen :) Ingen feber, o går i 180 igen ;) Härligt!! De har cyklat o lekt ute. När jag kom hem ville barnen måla, så det gjorde dom o jag satt me o gjorde en loppa! ;) Ni vet sån där i papper man håller i o först säger en siffra, sedan färg o så läser man vad som står. Oj så kul vi hade med den sen! Hahaha! Det hoppades runt, sprangs runt, sjöngs sånger, dansades, berättade roliga historier bla. Som vi skrattade!!
Gjorde sedan den tredje maträtten ur matkassen. De två tidigare har varit riktigt goda, denna not so much! :/ El ja, jag gillade den INTE!! Men Patrik o barnen tyckte det va jätte gott, så det va väl tur ;) Ska berätta om varje rätt i ett senare inlägg tänkte jag, när jag utvärderar kasse nr 1! ;) 
Efter det vart det bus i köket. Ibland måste man få va lite tokig o smått galen som vuxen oxå, oj så barnen (o vi) skrattade!!! Underbart!! <3
I morrn ska barnen till förskolan. Jag har rehab träning mellan 8-9 ca, sen dusch o fix iordning o jobba 9.45-13, hämta Isadora o sen hämtar vi Ida o Tim! :) Efter det tänkte jag att vi skulle åka o handla lite fredags mys o hyra en film o se på kvällen :) Isadora ska nämligen sova här, som barnen längtar! :)
Nu är det dax o knoppa....

Stämmer sååå på mig! Hahaha! Jag är verkligen inte en morgon människa!!! Tycker inte man ska behöva gå upp innan kl 9!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar