måndag 8 augusti 2016

Första arbetsdagen avklarad!

Vi va fyra segisar här hemma i morse när kl ringde ;) Båda barnen kom in till oss i natt. Men vi kom alla iväg i tid :) Dagen gick bra. Väldigt lugnt på jobbet. Men mycket i huvudet då schemat ej är helt klart ännu o jag inte vet hur mkt jag kommer jobba pga försäkringskassan som väntar på besked från min sjukgymnast o läkare... Ska till sjukgymn i morrn så hoppas jag är liiiite klokare när det gäller det när jag varit där. Åkte lite tidigare till jobbet o hem lite senare. Lämnade bilen hos mamma o pappa som jag lånat. Tänkte träna men hade så sjukt ont o va sååå trött. Så cyklade hem o satte mig i soffan. Men efter lite jävlar anamma tog jag mig iväg....


Det gick hyfsat. Kunde inte göra allt pga revbenen (ja, nu tror jag det är fler än ett som bråkar.. :(( ) Men promenad på bandet, lite armar o lite ben vart det iaf! Hem o duschade o så kom mannen hem. Vi åkte upp till Gränby o käkade middag på food courten :) Handlade lite o så hem. Nu är mannen hos mamma o pappa o hjälper dom me nån grej me tvn o sen blir det nog en film :) 

I morrn är det jobb 8.45-15 igen som gäller! Först sjukgymn kl 8! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar