söndag 28 augusti 2016

Update från sängen...

Antingen så är jag "bara" helt slut el så håller jag på o bli sjuk... Förstår inte varför jag skulle va helt slut dock :/ Så då är det sjuk kvar... Ligger i sängen o har legat här i typ 2 timmar....

Regnet har börjat smattra mot fönstret....

Idag efter familje frukosten åkte jag o lämnade tillbaka ett par saker på Rusta. O sen åkte jag till Ikea. Kom hem me ett litet ljus fat, plast påsar, målarfärg o assietter. Fick begränsa mig lite då jag nyss handlat massa ju :P Kom hem o då va barnen ute o lekte. Vi käkade lunch o sen tog vi oss ut på samma promenad runda som igår. Barnen cyklade o vi gick! Så kul o gå tillsammans :) När vi kom hem kom min huvudvärk tillbaka (som kommit o gått sen i tors, vaknade även me huvudvärk i morse :( ) Tog mig en dusch o sen har jag legat o vilat. Patrik va iväg en sväng o sen fixade han middag. Tonfiskröra o våfflor. Fick i mig en iaf! Nu ligger jag i sängen igen... Huvudet värker, kroppen värker o halsen känns inge bra :( Fryser så jag skakar o känner mig febrig fast jag inte har feber... Hoppas det går över tills i morrn!!!!

PS. Har en rolig sak o berätta sen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar