onsdag 3 augusti 2016

This day, so far!

Idag ringde ju mobilens larm kl 7.30, Snaaark!! Haha! Ida hade precis vaknat. Tim kom upp vid åtta. Fixade oss iordning,  käkade frulle...

Andra morgonen i rad me fil, flingor o blåbär... Gott!!!

Lämnade Tim hos pappa o mamma vid kvart i nio o åkte sedan till frissan. Hon tog ca 8 cm på Idas hår. Mer behövdes inte o mer ville inte Ida ;) Patrik ville två dm, men han fick inte bestämma ;) 

Världens sötaste finaste tjej!!! <3


Rosa slingor fick hon oxå :)

När vi va klara åkte vi hem till mamma o pappa. Mötte mamma som skulle iväg, men först hann hon ge ett par skor till Ida som hon köpt....

Super coola!! :)

Vi vart kvar där o pratade me pappa nån timme. Ida o Tim lekte lite ute. Åkte sedan hem o åt lunch...

Detta fick bli min lunch. Grillad lax (från förrgår) o sallad. Mums!!

Sen har vi spelat lite spel, pysslat mm. Ida o jag gjorde bla eget pussel....

Va kul! Men tog lite tid! :P

Jag tvättar medan vi ändå är här hemma. Filtar o lite sånt. Barnen har pyjamas party i deras rum o samtidigt tittar på Pippi på Söderhavet. O har ätit gurk o morotsstavar :) Så mysigt så!!! Jag har förberett middagen. Gjort tonfiskröran vi ska ha till våfflorna :) (i den är det créme fraish, sweet chili, paprika, purjolök, tonfisk o bacon.. Så god!!) 
Nu gick Ida ut för o leka med Aija. Jag har precis satt mig i soffan. Har lite ont i huvudet :( Men har ett revben som låst sig o då får jag ont.. La mig på spikmattans igår när jag skulle sova....
 
Så skönt för musklerna, men desto ondare för revbenet :( Men lyssnade på lugn musik för att riktigt kunna koppla av...

Ne, vila lite kanske man ska göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar