måndag 22 augusti 2016

En så mysig söndag!!!

Oj så mysigt jag hade det hos fina syster igår!!!!

Sååå mkt gott!!! Såååå mysigt!!! <3

Tiden gick alldeles för fort! Drygt 3.5 timme va jag där! Haha! Men vi pratade om allt o mkt o det va sååå skönt o få komma iväg lite. Alldeles för länge sedan jag gjorde nåt på egen hand! Tack bästa syster för ALLT!! Love you!!!! <3

När jag åkte där ifrån hämtade jag upp Ida o så åkte vi o handlade. När vi kom hem cyklade mannen o barnen, jag tog bilen då vi behövde den, till mamma o pappa. Patrik hjälpte dom o borta upp några tavlor o jag hämtade en massa saker bla från när jag va liten. Barbied, häst tidningar, spel o pussel, dock säng. O så hittade vi en ridhjälm Amanda har haft som passade Ida. Som vi fick låna. Toppen!!! När vi kom hem åt vi middag o sen rullade kvällen på. Jag förberedde, som jag alltid gör, inför veckan.

Idag va jag ju o tränade, hämtade barnen, hämtade veckans matkasse (kassar) lagade mat, sen kom syrran o passade barnen o la dom åt oss då vi fixade me en grej. Tuuusen tack syster!!!!!! <3 <3

Nu är det sov dax. Det har varit en sååå intensiv dag. Jag är helt slut!!! Vart på tok för mkt. Men så blir det ibland! I morrn är det lite lugnare som tur va. Jobb 9-14.45 sen bara hem. Skööönt!!

Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar