fredag 19 augusti 2016

Morgon kaffe...


Det bästa kaffet för dagen....

Patrik är o lämnar barnen. Då det regnar o vi inte har regnkläderna hemma till barnen fick han ta bilen. Om en stund ska jag åka o träna. Bra start på fredagen! :) Känns så skönt o kunna träna när barnen är på förskolan med gott samvete! För hade jag inte rehab tränat så hade jag jobbat den tiden o då hade barnen ändå behövt va på förskolan. Så det blir liksom win-win för alla! Jag hoppas att min kropp kommer hålla bättre på detta sätt. O mitt huvud ;) Jag hoppas oxå kunna ta detta tillfälle att loosa lite vikt. El ja, egentligen är det ju mkt. Men ska FÖRSÖKA o ta det i etapper om 5 kg. Mitt mål är minst 10 kg till maj/juni nästa år. Helst 15! Men måste försöka va realistiskt då det verkar ta en jävla tid för min kropp!!! Har oxå läst på att övervikt o inflammation hör ihop. Det ena kan ge det andra o på så sätt går det runt i en ond cirkel. Min inflammatoriska ryggsjukdom behandlar jag ju just nu me två olika mediciner, som faktiskt verkar hjälpa! Om jag nu oxå kan få komma igång me träningen och försöka tänka på vad jag äter, kan jag inte göra så mkt mer! Så hejja mig!!!!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar