onsdag 3 augusti 2016

Tisdagen

Ja varken hann el orkade blogga igår. Känns så skönt att inte känna press att blogga VARJE dag. Även om jag tycker det är kul! Men det är inte prio ett om jag säger så ;) Igår då. Ja då vaknade barnen inte förren kl 9!! :O Haha! O då somnade de runt kl åtta, har jag för mig...
Vi segade lite på morgonen. Det är ju bara såååå skönt!!!! Barnen lekte ute o plockade blommor som vi sedan åkte me till minneslunden. Min älskade saknade morfar skulle ha fyllt 84 år igår.... 

Mina älsklingar med sin lilla bukett <3

Efter det åkte vi hem o fixade det fint o iordning här. Vid halv fyra tig vi bussen ner på stan, åt middag o sen köpte barnen en varsin liten drömfångare (bild kommer) får se om det hjälper mot Idas mardrömmar ;) Sen gick vi mot biografen...

Tittade lite på vattnet :)

Hämtade ut biljetter o köpte lite popcorn ;) Barnen tyckte filmen va bra o rolig, jag me!

Alltid spännande o gå på bio :)

Den va slut vid sju tiden så tog bussen hem o så va det bara för barnen o borsta tänderna o i säng. Ändå somnade de inte förren strax efter nio, trots att de va trötta! Jag o mannen kollade på film. El rättare sagt, han kollade o jag satt bredvid o surfade ;) 
Ännu en natt där jag inte sov bra. Så konstigt, för sen Patrik började jobba så sover vi båda kasst! Mysko! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar