torsdag 25 augusti 2016

Så fint! Så mysigt!!

Idag efter middagen så åkte jag till Rusta. Hade sett lite (mkt) fint där till sovrummet som jag va sugen på! Så kom hem med en hel del! Överkast, gardiner, kuddar o massa ljus såklart ;) Men några saker ska jag lämna tillbaka. Ett ljusfat o några ljus jag hade köpt till vardagsrummet. Som jag inte vart nöjd me :/
Men sovrummet vart riktigt fint!! Måste bara vänja mig me överkastet ;) Har liksom haft vitt i typ 10 år (el längre?!) men det är det icke längre ;) Ni ska få se sen när allt är på plats, men så länge får ni en sneak peak ;)

;) 

Just nu smattrar regnet utanför mot fönstret. Skulle vilja ligga här me tända ljus medan jag lyssnar på sova musik... Men är rädd att jag somnar från ljusen, så får bli endast musik så länge :)
I morrn är det redan fredag. Veckorna går sjukt fort!!! (Tråkigt nog helgerna me :( ) Fredagar är lite av en favvo dag (om man bortser från helgen såklart) då den börjar me träning, sen jobb i tre timmar, o sen hämta barnen redan halv två för en mys fredag!!! <3

Godnatt på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar