tisdag 9 augusti 2016

Ännu en dag...

Åh, nu saknar jag mina älskade bustroll såååå!!!!! Men de har det bra :)

Igår va det bad :)


Idag Leos :)


O så lite bus ;) Precis som det ska vara!!

Tim ringde i kväll o sa godnatt o jag älskar dig mamma, o pappa <3 Gull!! Ida hade inte tid o prata! Haha!

Dagen började lite hektiskt för min del. Sjukgymn kl 8, samtal fram o tillbaka till försäkringskassan på väg till jobbet, o läkare. Sen ytterligare samtal.. Allt innan kl nio, phju!! Gick förresten bra hos sjukgymn. Hon lossade de revben som satt snett o sen fick jag laser. Hem o fixade lite här hemma, pratade lite me mamma, rensade klart blåbären som jag plockade i sön, middag me mannen <3 o sen gick jag hem till farmor o farfar. Alldeles för länge sedan jag träffade dom... De fick 2 liter blåbär, blåbärsmuffins o kladdkakemuffins! De vart så glada så!! :) Satt där o prata ett tag o sen hem!

Nu blir det lugn musik o spikmattan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar