onsdag 10 augusti 2016

Längtar!!!!!

Idag när jag kom hem från jobbet va mina hjärtan här hemma me farmor. Oj så härligt o få pussa o krama mina söta!!!! Vi mös o pysslade me pärlor....

<3 <3

Hann ses en timme innan vi cyklade till deras mormor o morfar. De ville prompt äta middag där, o sova där. 
Jag cyklade hem o mannen kom hem. Dusch o fix iordning o bussen ner på stan. Till O'Learys. Först mat. Jag tog en förrätt till varmrätt ;) Men jisses så stark den va!!!!! Jag domnade bort i både mun o läppar :S Det va sånna gröna starka saker sönderhackade i en röra. Fick sitta o pilla ut dom. Men vart fortfarande lite starkt! Haha! Jag som HATAR stark mat. Är extremt kräsen mot stark mat. Det började rinna ur både ögon o näsa!!! Hahahaha! Aja, vi fick roligt iaf ;) 

Innan vi åkte ner, innan den starka maten satte sina spår in my face!! Hahaha!!!!!!

Sen vart det en timmes bowling....

Jag vann en runda, Patrik två... Hmpf!! Jag är en så dålig förlorare :P 

Tog bussen hem vid nio. Va en mysig, rolig o trevlig kväll!! :) 
Jag har förberett lite tills på fre. Då barnen ska till föris. Tänkte vi skulle svänga förbi förskolan o lämna lite kläder i morrn när jag hämtar dom hos mamma o pappa. Om vi orkar o vill ;)

Ne, nu ska jag faktiskt lägga mig. När jag nu kan komma i säng i bra tid. Kl har ju hunnit bli nästan tolv innan jag kommit i säng denna vecka.... O nu är jag TRÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar