torsdag 11 augusti 2016

Som det ska!!

Barnen snusar i sina sängar. Underbart! Äntligen är dom hemma!! <3 Är så tacksam att de fick en veckas extra sommarlov! 7 veckor är inte illa! De hade längtat lite efter oss igår. Fullt förståligt! Den enda gången de varit ifrån oss tre nätter va när vi va till London jag o Patrik. Idag när jag hämtade dom möttes jag på gården utav Tim som cyklade runt runt mamma o pappas hus. Ida va inne o va så trött så trött! Det hade tagit tid o somna igår kväll. Vi cyklade iaf till förskolan. De ville så gärna det. Ida satt bakom mig o Tim cyklade på sin cykel. Det gick jätte bra! Vi hittade deras plats i hallen. De fick i samma hall, så skönt o smidigt! Tim byter ju nu till Äventyret som är avdelningen med dom största barnen. Helt otroligt!! Ida går sitt sista år på förskola *snyft* känns sorgligt faktiskt, liten blir stor! Tim har två år kvar iaf ;) Bär vi kom hem vart det bara till o ta det lugnt, o mysa massor!!! När mannen kom hem fixade han middagen :) Vi åt o eftersom det vart lite senare middag så va det bara för barnen o borsta tänderna o ha en stunds tv mys innan det va dax o sova. De sov båda innan kl åtta. Skönt! I morrn ska vi upp kl 7.15. O så får de en liten kortis dag på förskolan då jag jobbar 9-13.15. Det va lugnt där me få barn så det blir nog en bra o lugn första dag för dom :) Denna höst kommer det bli lite ändringar i mitt schema som innebär att Patrik ska lämna barnen några dagar i veckan. Vilket faktiskt ska bli skönt, o inte behöva lämning o hämtning VARJE dag :) De kommer dock få börja lite tidigare. Men ist gå hem lite tidigare. O det kommer nog passa dom bra! :) Ska berätta lite mer om denna höst i ett annat inlägg. Men kan säga som så, från att ha känt att allt bara går skit så känns det faktiskt som om det kan bli en bra höst! :)

Godnatt på er!!!

Detta pysslade vi me barnen på mitt jobb idag. Magneter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar