söndag 7 augusti 2016

Ännu mer blåbär!!

I morse låg jag kvar i sängen länge (Fast jag la mig sååå sent så sov jag kasst resten av natten :( )Mannen vaknade o kände att han ville få upp. Jag kunde inte riktigt sova men vilade. Gick upp o käkade frukost o så hämtade mamma upp mig o vi åkte ut till skogen igen! :D Cassi kom oxå dit! Nästan fyra timmar vart det o nästan 5!! Liter blåbär!! :D Men jisses va min rygg led. Jag gick på ren envishet, som jag alltid gör :S Men värst är det förbannade revbenet!! Hade det varit på plats hade det känts betydligt bättre... Hade tid hos sjukgymn på tors men lyckades hitta en tid på tis ist. Såååå skönt!!
Vi åkte iaf hem från skogen nöjda med vår skörd ;)



En liten fika unnande vi oss såklart ;)

Väl hemma hade mannen börjat me middagen. Barnen va som vanligt ute o lekte :) Massa barn på gården va det! De hade oxå duschat o badat o mannen hade klippt Tim. Så fint såå!! Nu är våda barnen ny friserade :) Jag hoppade in i duschen o kunde sen sätta mig vid ett dukat bord. Lööööv it!!!! Hihi! Sen vart det massa mys, packade barnens väskor o ännu mer mys innan det va säng dax för dom. Jag rensade blåbär, orkade inte allt, o har sedan packat, donat o förberett för kommande vecka. I morrn bitti ringer kl redan 6.45, snaaark!! Mannen skjutsar barnen till deras farmor, där de ska va tills på ons, o sen till jobbet. Jag går hem till mamma o pappa o lånar deras bli sen väntar jobb 8.30-15. Me inskolning. Sen direkt till träning!
Är nog dax o sova snart. O jag är verkligen så sjukt slut!!! Så hoppas på o få sova i natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar