tisdag 16 februari 2016

Stackars kille <3

Tim sov sisådär i natt. Kom in i natt o vi låg vakna ett par timmar innan jag till slut la mig på soffan... Lämnade Ida strax efter nio sen drog vi till mitt jobb. Pratade lite me chefen om upplägget me sjukskrivningen o så, vilket kändes bra. Hämtade sedan mina vinterkläder. Tim hostade allt mer på fm o det har fortsatt under dagen. Vi åt lunch när vi kom hem o sen slog vi på en film på projektorn. Hämtade Ida strax innan kl två o hon hade haft det bra :) Åkte hem o vi åt mellis o sen vart det mer soffmys. Tim va riktigt varm nu o ännu hängigare. Inte alls nå pigg :( 

Det syns på honom....

Sitter nu utanför gympan, i omklädningsrummet. Tim va lite ledsen att inte få va me :( Patrik kom hem tidigare då jag inte tyckte det va ok o ta me Tim hit nu när han va så pass sämre. Ida är röjer på ;) 
Jag valde detta ist för o va hemma o laga middag, skönt o slippa det för en gång skull ;) Så den är klar när vi kommer hem. Sen ska mannen iväg kl sex....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar