söndag 21 februari 2016

Från noll till hundra!

Från att typ inte ha gjort NÅT (känns det som) på ca 1.5 vecka har jag nog gjort allt idag :/ O det får ju som vanligt kroppen lida för... Igår kväll/natt vaknade Ida o hostade konstant till hon typ kräktes av det, stackarn :( Sen sov hon på soffan resten av natten... Patrik sov där me henne halva natten innan han la sig hos mig. Gick upp vid halv nio, då hade ju barnen varit vakna ett tag. Vi käkade frulle o så o sen åkte Patrik o Tim iväg på lite ärenden. Jag körde städning här hemma. Dammsög, dammade, tvättade o rengjorde badrummet. O så käkade jag o Ida lunch. Hon har varit lite trött idag, vilket jag förstår! Sen kom Patrik o Tim hem me massa hyllor o plastbackar. Det ska nämligen storstädas i förrådet o det ska bli ordning o reda där! Jag drog ut på en promenad o gick förbi mamma o pappa o pratade lite, även me systeryster :) Kom hem o sen har jag fixat för middagen. Lax o potatis. Ska bli gott!! 

Sen blir det soffläge för denna Madame som har sjuuuukt ont!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar