fredag 19 februari 2016

Mys

Jag tycker verkligen det är såååå svårt o komma på rubriker o då blir det oxå såååå trist!!!
Vilade några timmar o värken vart liiiite bättre. Fick ihop en middag, tacogratäng, ris, sallad o tacochips. Vart gott! O trots att Ida va så emot det tyckte hon det va riktigt gott hon me. 
Efter middagen drog jag o handlade. Va mest seg men huvudvärken ligger o lurar känner jag... Gick in på TGR o kom ut me lim o en förvaringsbox till Idas pärlor. Ska ju rensa pyssel hyllan o då kan den komma väl till användning ;) Handlade sedan på kvantum, inte jätte mkt men det tog lite tid då jag hade bestämt mig för o gå i lugn o ro. 
Köpte lite ost o skinka till mig o mannen så vi har myst till en film: Need for speed o ätit lite gott (utan o ha ätit gotti!) 

Riktigt gott!!


Köpte jordgubbar, super stora :P Men goda ;)

I kväll blir det nog hyfsat tidig kväll.... Har inga större planer inplanerat denna helg. Skönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar