fredag 19 februari 2016

Liiiite mera sömn

Äntligen sov jag lite bättre. Iaf mellan kl 23-3, 4 timmar, det är bra det. Sen kom Tim in o jag va vaken ett tag innan jag gav upp o la mig på soffan. Trots att han sover så ska han ligga o klappa på mig. O då kan jag inte sova! 5 min är det mysigt, men inte i timmar! Så jag halv sov resten av tiden i soffan, tills Ida vaknade kl 6.15 o la sig hos mig... Men trots hemsk värk i rygg o en tendens till huvudvärk (som jag hoppas naproxenen motar) så känner jag mig iaf liiiite mer utvilad.....


Bara kaffet som väntas ;)

Idag får det nog bli en sån dag där jag kör på i 110 el nåt, annars kommer jag inte orka. När man antingen ligger på soffan mer el mindre hela dagen el lägger i en högre växel o kör på. Blir nog alt två för min del känner jag. Ev en vilo paus mitt på dagen me mina små hjärtan <3

Nu ska jag duscha o fixa mig innan vi ska käka frulle. Vid halv nio ska vi åka. Tim känns, än så länge, feberfri. Skönt!!

Slänger även in denna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar