torsdag 18 februari 2016

Kunde inte låta bli

Va in på Ellos hemsida. Jag är inte jätte förtjust i deras kläder, el rättare sagt kvalitén på dom. Men heminredningen gillar jag skarpt! De hade lite rea så passade på o klicka hem sängkläder till mig o mannen, handdukar o duschhanddukar, o två kuddfodral till soffan....

Dessa sängkläder, tyckte de va så läckra!


Handdukarna, lite kul me en ljus färg, vi har bara mörka...


O så två sånna här till soffan. Har ju fyra svarta där (två i varje hörn) men har en stor soffa så vill ha fler. Tror det blir snyggt me två svarta o en sån här i varje hörn :) O de matchar även tavlan ovanför soffan ;)

Nu måste jag ringa förskolan. Brukar åka o hämta Ida nu men Tim somnade för 20 min sen, o har hög feber igen, så vill låta honom sova. Får hämta Ida senare... Hon har ju tid till 15.30 men då jag brukar komma tidigt vill jag ringa så de vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar