måndag 15 februari 2016

Födelsedagsbarnet!

Ida kommer ju ALLTID in till oss på nätterna. Det händer väl ett par gånger per år att hon inte gör det. I morse vaknade jag o Patrik strax efter kl 6 o båda barnen sov i sina sängar :O Strax innan halv sju gick jag upp o satte ett ljus (me siffran 5) i en cupcake o så tog vi paketen o gick in o sjöng får våran prinsessa! Oj så glad hon vart!!! :D

Hon tackade o vart så glad sååå för alla presenter <3


Tingeling klänningen :) Fråga mig inte vad hon gör med munnen! :P haha!

Våran fina älva <3

Grattis vår fina älskade Ida på 5-års dagen! Tänk att du redan är så stor. Stanna tiden!!! Vi alla älskar dig så otroligt mycket!!!!! <3

Idag ville hon ha pannkakor till lunch, självklart fick hon det....

Med plättlaggen går det lite fortare ;)

Nu är vi mätta o belåtna :) Barnen leker på o jag har satt mig i soffan o tänkte läsa klart de få sidorna jag har kvar i boken. Sen kör vi nog lite bio mys här hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar