lördag 13 februari 2016

Första kompis kalaset! :)

Vilken bra dag det vart! Började me att jag tog sovmorgon till halv tio. Sen städades det sista, käkade lunch o fixade pyntet. Vart såååå fint!!! :)

Cupcakesen klara...










Dukningen vart kanon!! Glömde fota men över fönsterna hängde Frost vimplar :)

Pappa kom o hämtade Tim vid halv ett, han o Tim fick lite egentid o hade lekt o haft skoj! :) Strax innan kl ett började kalas gästerna o anlända. Alla så fina, prinsessiga o frostiga ;) Ida fick så fina presenter oxå! Sen vart det fika. Har bilder men då jag inte frågat alla vill jag inte lägga ut. Men Elise fick jag ha me :)

Fina tjejerna! :)


Nom nom!


Födelsedags barnet <3


Sen vart det fiskdamm såklart ;)

Det lektes o sen körde vi även en klassiker ;)

Sätta knorr på grisen ;) De gjorde två ggr var då de tyckte det va så kul :P 

Sen vart det disco o dom dansade för fullt, favvon va såklart Gangnam Style ;) Efter det började barnen bli hämtade. Elises mamma va den enda som stannade hela tiden, men det va bara trevligt! :) Ida va trött när alla gått hem. Hon satte sig o pyssla me en smink docka hon fick :) Jag röjde undan efter kalaset o strax efter halv fyra dök Tim upp :) Sen bara va vi en stund o busa o mös....

Ida hade dans o sång uppvisning me pappans hatt på huvudet ;)


Goooos <3


Tokiga! :P


Vi är ju för fina! Haha!

Pappan lagade sååå god middag!!! O sen vart det film mys för kidsen :) Nu har de lagt sig o verkar redan ha somnat, två tröttisar. Men Ida va så nöjd så me sitt kalas! O det är huvudsaken! :) 
Nu laddar vi om för morgondagens kalas me familia :)

Jag o mannen ska titta på en film, sen blir det nog läsa o sova för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar