måndag 15 februari 2016

Det händer inte ofta!

Tim sov dåligt i natt. I morse va han varm o hade en hemsk hosta. Så bestämde att han fick va hemma. Ida fick välja o valde även hon o va hemma :) 
Tim låg ett tag i våran säng men nu har det varit full fart på honom. Dock är han snorig i hostar ibland. Han känns då o då varm. Men, har sagt det förr, han ska ha över 39.5 i feber innan han ligger. Just nu tror jag dock inte han har feber alls. Men sa att han skulle va hemma idag o i morrn. Ida får gå en stund i morrn om hon vill. Hon sa satt hon ville det, så de kunde sjunga för henne o hon vill visa sina örhängen :) Jag tvättar för fullt här hemma. Nu har jag suttit i soffan ett tag o läst min bok. Gjorde en paus med den när mormor gick bort. Vart för jobbigt o läsa...

Men nu är det bara några sidor kvar....

Tänk att man kunnat sitta o läsa medan barnen leker. Inte helt fel ;)
Nu ska jag fixa lunch, Ida har önskat pannkakor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar