torsdag 18 februari 2016

Ge mig en natts sömn TACK!!!

Denna dag har väl gått ganska bra. Tim somnade dock strax efter kl 14 o då va febern hööög! Hade ju tänkt hämta oda vid 14.30. Fick ringa o säga att jag kommer absolut senast 15.30. Förklarade läget me Tim o dom förstod. Vid tre väckte jag honom så hämtade Ida vid kvart över, gick ingen nöd på henne om jag säger så ;) Vi åkte hem o sen rullade em o kvällen på. Efter middagen va jag tvungen o lägga mig på soffan. Fast jag inte gått o stått så mkt idag värker kroppen om fan!!! O känns till o från som om jag har feber. Ska jag få skiten Tim har kan det väl lika gärna bryta ut nu så jag får bli frisk nån gång!!

Så mörk jag är under ögonen, så trött....

Ska lägga mig nu. I morrn ska Ida på 5-års kontroll kl 9. O ta spruta. Hade lovat henne att vi skulle fika efter men då Tim är hemma blir det svårt. Så lovade henne att vi skulle köpa me fika, hon får välja vad, o så fikar vi hemma. Hur det blir me Tim beror lite på hur han mår. Är han väldigt hängig kommer Patrik hem o åker me Ida. Annars åker jag me Tim till Patriks jobb o tar me en bärbar dvd så får han titta på film där medan. Det går ju rätt fort på sånna där kontroller så...

Nu går ögonen i kors. Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar