lördag 20 februari 2016

En seg lördag

Man blir alltid så seg dagen efter man haft migrän... Sov till runt kl nio. Sen käkade jag frukost o Amanda kom förbi en sväng, lämnade Idas present som va en fin Elsa docka! :) Vi pratade lite, Patrik åkte iväg en sväng, jag sorterade pärlor i den nya förvaringslådan jag köpte, sen kom mannen hem o jag åkte till rusta. Köpte handsprit ;) Shampo o balsam, ett set me suschi/tapas tallrikar (hade kostat 199kr o kostade nu 20kr så kunde inte låta bli :P ) köpte oxå 4 typ vinglas fast lite större, i plast o ha när vi tältar. Jamie Oliver märket, hade även de kostar 149kr o kostade nu 49kr ;) Kom hem, åt lunch fil o flingor. Tog mig sedan en promenad, eeeevigheter sedan!!



Kallt va det! Men skönt!

Sen har em o kvällen rullat på. Tim va ut en sväng innan middagen, cyklade o lekte lite :) Sen åt vi god middag. Nu har barnen film mys me gotti, jag ligger bredvid o vilar. Känner mig små risig igen :/ Barnen vaknade innan kl 6 i morse för Ida va ledsen då det gjorde ont i hennes arm där hon tagit sprutan, o så har hon feber :( o en hemsk hosta... Får se hur den kommande natten blir....

Jag o mannen ska se en film i kväll, såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar